ناگفته های سیاسی،شناخت و ايضاح کانون‌هاي توطئه گر شیطانی در تحولات تاريخ معاصر ايران

ساخت وبلاگ

کتاب جديد دانشمند و تحلیلگر گرانقدر حوزه تاریخنگاری جدید و سیاست معاصر، استاد عبدالله شهبازي با عنوان:

مريميه ; از فريتيوف شوان تا سيد حسين نصر

این کتاب که بصورت فایل PDF و نیز بصورت سلسله مقالات (چند قسمتی) توسط خود مؤلف و در پایگاه اینترنتی ایشان، انتشار یافته است، چندی ست که توسط «وب نگار» نیز در دسترس علاقه مندان قرارگرفته است و بحمدالله تاکنون 4 قسمت از آن، بصورت متون و عکس روی فضای وبلاگ قرارگرفته و قسمتهای دیگر نیز بزودی آماده و انتشار خواهند شد.علت اینکار؛ علاوه بر اهمیت فوق العاده و ناب بودن مطالب مورد بحث در کتاب، جستجوی آسانتر متون و عکسها توسط کاربران و نیز موتورهای جستجو، امکان کپی و ویرایش مطالب جهت انتشار در سایتهای دیگر و بعضی دیگر از دلایل بوده است.

و وبلاگ «وب نگار» جهت دسترسی آسانتر شما مخاطبان فرهیخته و علاقه مند، اقدام به بازانتشار و آپلود آن درقالب یک فایل فشرده (RAR) در سروری جدید با ماندگاری دائمی نموده است.

جهت دانلود فایل موردنظر، بر روی لینک زیر کلیک نمایید :

کلیک کنید : مريميه ; از فريتيوف شوان تا سيد حسين نصر

ناگفته های سیاسی،شناخت و ايضاح کانون‌هاي توطئه گر شیطانی در تحولات تاريخ معاصر ايران...
ما را در سایت ناگفته های سیاسی،شناخت و ايضاح کانون‌هاي توطئه گر شیطانی در تحولات تاريخ معاصر ايران دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : وب نگار webnegar بازدید : 303 تاريخ : پنجشنبه 25 مهر 1392 ساعت: 14:26

پژوهشی از مورخ شهیر،استاد عبدالله شهبازی

بدون شک نام جرج بوش تا ابد دراذهان جهانیان با واژگانی چون دروغ و خشونت، غوغاسالاری، تروریسم و البته جنگ و نظامی گری پیوند خواهد داشت.

در این تک نگاری که بصورت یک فایل PDF به خدمتتان ارائه میگردد،شاکله نوشتار،سلسله مقالات روزنامه «صدای عدالت» منتشره از 28 آبانماه 1380 بقلم آقای عبدالله شهبازی تحت عنوان «جرج بوش؛ مافیای نظامی-شیمیایی و پروژه جنگ با تروریسم» است که تا 6 شماره بعد ادامه یافت.در این تحقیقسرفصلهای زیرین قابل ملاحظه جدی اند.

1.حادثه 11 سپتامبر، طراحی دقیق کانون سوداگری و جنگ افروز یهودی

2.هدف این کانون هماره نه مبارزه علیه تروریسم،بلکه غارت ثروت ملی ثروتمندترین کشور جهان یعنی ایالات متحده آمریکا بوده است.

3. انعقاد قرارداد 200 میلیارد دلاری با شرکت «لاگهیدمارتین» بعنوان بزرگترین پیمان تسلیحاتی تاریخی و عدم مشارکت کمپانی آمریکایی «بوئینگ» در این پیمان که اخراج 30 هزارنفر نیروی متخصص را درپی داشت و به جنجالی بزرگ در سیاتل آمریکا بدل گردید.

4. جنگ با تروریسم و مترسکهایی چون القاعده و بن لادن ، شروع یک ماراتن طولانی زرسالاری برای بلعیدن ثروت کشورها خصوصا کشورهای نفت خیز خاورمیانه ای-عربی و نیز خود کشور ایالات متحده آمریکا

5. چاپ کتابی ازسوی تارپلی و چایتکین با عنوان «زندگینامه غیررسمی جرج بوش» . افشای روابط خاندان بوش با شبکه شیادان مالی و صاحبان صنایع تسلیحاتی و شیمیایی و نامیدن جرج بوش بعنوان کالیگولای امریکایی (کالیگولا امپراطور دیوانه و خونریز روم باستان بوده است که خودرا خدا می پنداشت)

6. هریمن ها ؛ برکشندگان خاندان جرج بوش

7.جرج بوش و فرقه جمجمه و استخوان یا همان برادری مرگ

8. ساموئل بوش (بنیانگذار خاندان بوش) و سوداگری مرگ

9. پرسکات بوش و «پروژه هیتلر»

برای دانلود این فایل ، کلیک نمایید

ناگفته های سیاسی،شناخت و ايضاح کانون‌هاي توطئه گر شیطانی در تحولات تاريخ معاصر ايران...
ما را در سایت ناگفته های سیاسی،شناخت و ايضاح کانون‌هاي توطئه گر شیطانی در تحولات تاريخ معاصر ايران دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : وب نگار webnegar بازدید : 421 تاريخ : پنجشنبه 25 مهر 1392 ساعت: 14:21

يکی از اساسی ­ترين تهديداتی که قوای فکری ­- فرهنگی يک کشور را با چالش روبرو می­ سازد، نبردی است ناهمگون و پنهان که با حرکت خزنده خود پيکره اصيل و بومی يک جامعه را از هم می­ گسلد، اين تهديد پنهان که عنوان جنگ نرم را بر پیشانی خود دارد، به تعبير تئوريسين معروف آمریکايي، جوزف نای نويسنده کتاب"قدرت نرم"چنين است­:

«وقتی بتوانيد ديگران را وادار کنيد ايده­ هايتان را بپذيرند و آنچه را بخواهند که شما می­ خواهيد، در اين صورت مجبور نخواهيد بود برای هم جهت کردن آنها با خود، هزينه زيادی صرف سياست هويج و چماق کنيد. اغواء هميشه مؤثرتر از اکراه است و ارزش ­های زيادی مانند دموکراسی، حقوق بشر و فرصت های فردی وجود دارند که به شدت اغواء کننده­ اند...».

از قرون هجدهم و نوزدهم ميلادی که ماترياليسم(مکتب اصالت ماده) به عنوان يک مکتب نمود يافت؛ غربی­ ها با برنامههای از پيش طراحی­ شده آن را در مقابل مکتب ايده­ آليسم قرار دادند.

بر مبنای فلسفه ماترياليسم تنها وجود ماده پذيرفتنی است و انسان توده‌ای از ماده است که به عنوان يک حيوان، پيشرفت نموده و تنها قانون حاکم بر آن، قانون زد و خورد و به عبارتی تنازع بقاء است.

ريشه ماترياليسم را بايد در داروينيسم جستجو نمود. پس از شکل ­گيري اين مکتب، کشور­های استعمار­گر از آن به عنوان شالوده جوامع بشری و پايه­ شکل­ گيری اجتماع استفاده کردند.

در سده بيستم، تفکر کارل مارکس، طرفدار انديشه داروين و بنيان­گذار مکتب کمونيسم، منجر به کشته شدن بيش از 120 ميليون انسان شد و دليل آن چيزی جز فلسفه ماترياليسم نبود. گسترش و نفوذ مکتب ماترياليسم در تار و پود زندگي بشر با هدف مقابله با خدا­گرايی، از اولويت­ های اصلی کشورهای مستکبر بوده و هست. اين کشورها با کنترل رسانه­ و تسلط بر تمامي کمپانی­ ها و بنگاه­ های بزرگ خبر پراکنی در دنيا توانسته­ اند تفکر خدامحور را از بطن جامعه­ شان حذف کنند و با سرعت هر چه تمام­تر به سمت ماده­ گرايی حرکت نمايند.

در دنيای امروز پيش ­قراول اين لوکوموتيو هاليوود است که با کثرت توليدات خود، انديشه انسان­ محوری را به جهانيان القاء می‌کند. امروزه مشکلات بشر ريشه در نهادينه ­شدن اين انديشه­ ضد الهی در قلوب و اذهان انسان­ها دارد. فيلمSource Code(منبع کد)يکی از آثار هالیوودی است که تلفيقی از فيلم­ های ماتريکس(Matrix)، آواتار(Avatar)و سرآغاز(Inception)می­ باشد.

فيلم"منبع کد"در بستر جهان موازی و آواتاريسم حرکت می‌کند. سفر در زمان آن هم در کالبد شخصی ديگر، جان­ مايه فيلم مذکور است و برای فهم دقيق­تر داستان بايد آن را با نگاهی عميق مورد بررسی قرار داد.

ناگفته های سیاسی،شناخت و ايضاح کانون‌هاي توطئه گر شیطانی در تحولات تاريخ معاصر ايران...
ما را در سایت ناگفته های سیاسی،شناخت و ايضاح کانون‌هاي توطئه گر شیطانی در تحولات تاريخ معاصر ايران دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : وب نگار webnegar بازدید : 1321 تاريخ : جمعه 19 مهر 1392 ساعت: 5:22